Laman

Minggu, 24 Mei 2009

Sak wijining ndino, Lushka misuh-misuh "pabu sacilat - pabu sacilat".

Masalahe ora gedhe tapi masalah dinan sing cilik ning malah mangkelke.

Socone bete, Lushka melu. Ora mergo gaweane melu-melu, neng pancen hawane lagi ra penak. Blas. Tit.

------
nek pancen wegah ngomong, mendingan rasah ndulit sisan.

7 komentar:

Anonymous mengatakan...

ra penak opo'o toh nduk? lagi wayahe tah? (wayahe means pms :-D ). Tambah suwe, tambah trisno aq karo blog iki. Matur nuwun sing akeh wis nggarai aq cekikikan ndak jelas babar pisan pas moco tulisan kowe wong loro sing sering lucu2, masio tah kadang nyelekit tur mbencekno hehe.. Terus nulis yo cah2 ayu :-)

Lushka mengatakan...

Ahahahaha cah2 ayuu..waduuh,megar irungku.

Nggih,sami-sami,maturnuwun,sampun kerso rawuh ningali kulo sekaliyan.
Mbok nyaosi pirso, njenengan asmanipun sinten, no telp, no rekening, mbok menawi kulo badhe transfer hihihi

Picank mengatakan...

...seperti biasa, kata2 yg miring berarti aku gak ngerti ya?

Pada suatu hari, Bulush memaki-maki "pabu sacilat - pabu sacilat"Bukan karena masalah besar tapi masalah harian yang kecil tapi bikin mangkel.

Socone bete, Bulush ikutan. Bukan karena kerjaannya suka ikut-ikutan, tapi emang cuaca lagi gak enak. Udah. Titik.

------

Kalo emang males ngomong, mendingan gak usah ndulit sekalian.


Ps: Kali ini kosa katanya kok susah2 siy?

Anonymous mengatakan...

iyo ki, angel2 kosakata'e. paling sing aku eruh cuma: ndulit = senggol = sentuh

ngapunten nggih, bosone jowo kasar, ra iso krama inggil aku :D

Mithya mengatakan...

OOOO...GITU??? MAKASIH LHO DIKASIH TAU ARTINYA PABU SACILAAAAAT???
*awalnya ketawa-ketawa lucu ini blog lama-lama jadi tempat ngumpul belajar bahasa jawa*

Lushka mengatakan...

hahhahahahahahah..kalo ngomel tak kentutin lagi nih.

Mithya mengatakan...

heh! ngga sopan ngentutin pacar! nga mau! nga mauuuuu!